21 May 2009

Ape bende nie......(o_0)

Assalamualaikum all :D
jom3... kali ni new nak tunjuk 1 bende baru new jumpe dlm umah new...hik3..

satu hari..new terpandang...
ade 1 kotak mencurigakan dlm umah new
kotak hape ek...

mcm best nak menyelongkar di rumah sendrik..wakaka..
jom bukak satu2..hik3..

agak2 ape bende ni ekh...



ape neyh...wawawaaa...



cantik2...sukenye aku..lalala..(^_^)



eh...eh.. ade lobang..hik3..tempat letak pen kot..lalala(^_^)
ade mcm punat utk ditekan2 je tu... nak tekan la...
lpas je aku tekan,tros kuar bau gas..erk...
aku lari2 anak bapak
menuju ke bilik mak pak aku..hehe..
"abah..abah...bende ni kua bau gas... akak x tau apa benda ni..sapa punya haa??..."aku bertanya dgn penuh minat..kui3..
"ni kwn abah bagi kat abah..." sambil menekan punat yg aku da tekan td..

pup...

kuar api...mak aih..tinggi btol api tu mnyala...grrr...
lighter rupanya...hak3..
satu lagi tu ashtray la....isk3...cian aku x taw ape bende nih..(x_x)


aku bitaw kat bapak aku.." abah..lighter ni bahaya woo..kalo ada org main..nnt terbakaq"
last2 bapak aku jawab..." mana ada org main..hg sorg ja yg main"...hahampeh...
nmpak sgt aku sorg ja yg teruja bila tgk benda pelik2 dlm umah aku tu..wakakaka..

2 comments:

  1. At last but not list...
    Ade 3perkare musykil nih...
    1. Asal usul lighter tuh?
    2. Name ko = Nuril*****Fatin. **** tu ape...
    3. Pas ni nk tngok bkal tunang ko la ek!
    Bubye!

    ReplyDelete
  2. 1. asal usul lighter tu..daripada kwn ayah new..dia bg adiah kat abah..
    2. ****** tu...ahem3..rah si ya...(^_^) pm la kalo nak taw sgt..wakakaka...
    3. bakal tunang ek..bakal tunang...ape tu bakal tunang??..wahahaha...

    ReplyDelete

TQ for leaving me a comment... (^_^)