20 January 2010

'Bold' or 'highlight'kan search result...camne???

Assalamualaikum w.b.t.
Harini aku try jugak buat search engine yg x jadi2 dr aritu lagi..hahaha... usaha tangga kejayaan!
At last, aku bjaya jugak buat search engine nih.. tp simple sgt2..

untuk nak menampakkan sedikit kecanggihan supaya tidak diperlekehkan, so aku nak try boldkan @ highlight perkataan yg aku search tu... contohnya mcm ni la.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Search Result for : "Gila"

>> Pening gila buat search engine nih.. igt ley copy dr website lain..rupanya taley..byk kali try, mcm org gila jugak la aku mencari coding nih.. tanya otai2, depa pon x taw nak buat camna..tp sbaik la jadi jugak akhirnya...adoiii.. esok2 aku jadi org gila la gamaknya~~~~~

www.oranggila.com.my
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ha...lbey kurang camni la aku nak buat...tp mslahnya, aku x jumpak coding otai2 yg ley bantu aku solve prob nih... nak kena guna if..else...ke??nak kena pkai style ke?? apakah itu smua?? aku tidak mengerti ("-_-)
how???how??how???

kat bwah ni aku show sebahagian dr coding utk search.. aku cuma perlukan bold je pon da ckup..
bantulah aku~~~~ (0_o)


3 comments:

  1. ler...kan kay dh ckp,klu nk bg bold,
    tiup,tampo,sekeh ataupon blasah je work 'gila' tuh..x caya try =p

    ReplyDelete
  2. kalo botakkan dia ley jugak ke..wahahhaa =))

    ReplyDelete

TQ for leaving me a comment... (^_^)